دیگر بگونه ای وبلاگ ها خلوت شده که انگار تمام هیجان ها و خاطرات آن زمانها هم فراموش شدهکسی نمی نویسدکسی نمی خواندکسی خودش را یادش نمی آیدخدانگهدار گفته اند ولی هنوز هم مینویسم و میگویم یادش را خیر میدانم و با لبخندخداوندا شکرت ...