تلگرام اومد دوسالی میشه
قبلش هم چیزای دیگه قبلش هم فیس بوک و دیگر موضوعات
نمیدونم چی بگم
ولی اینجارو فراموش کردم نامم کن
یادش بخیر نظرات و تایید نمیکردم و هنوز هم خیلیارو تایید نمیکنم چون کلا دوس نداشتم برای تایید شدن یا نشدن بنویسم
بعضی دوستا ازم خواستن که نظارتشونو تایید کنم و کردم
این وبلاگم سال 90 مرداد 90 تاسیس شد
و هنوز هم هست و خواهد بود
ممنونم بلگفا واقعا ممنونم ازت

این شکلک ها منو یاد یاهو میندازه
گذشته ی زیبایی بود با تمام خشن بودناش و زیبا هست و زیباتر هم خواهد شد
عامیانه ترین متن من
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: هیچکس,هیچ,هیچکاک,هیچهایک,هیچی,هیچکس یه مشت سرباز,هیچ پرویز تناولی,هیچ مگو,هیچنز,هیچیم و چیزی کم, نویسنده: بازدید: 166