
hello hi hey ya gambay سلام درود خوبید؟ سوالش شاید به من ربطی نداره و بگین به تچه که ما خوبیم یا بد و واقعا هم همینه. دارم به زیباییی فکر میکنم. چه بدن های زیبایی چه لذت های زیبایی چه قیافه های واقعی ولی میخواهم چیزی بگویم که شاید باز مرا روانپریش بنامید: من انسانهارا نیمه میبینم. انگار که از وسط تا شدن یا وقتی عمیق میشم یه تصویر دو بعدی شدن نمیدونم برای چی این توهمو زدم ولی چند وقته به روی خودم نمیارم. زیبایی اشکم در اومد همینطور بیخود باید پیش کدوم دکتر چشم پزشک برم. اشک بغضی دارم که سکوتهامو ...
ادامه مطلب