
تو مرا دوست داشتی و مرا عاشق بودی و عاشقم کردی و ادامه دادی من تورا دوست نداشتم دوستدارت بودم و عاشقت شدم و تو عاشقم کردیتو مرا داشتی و دیگری را م دست داشتی و به او هم نزدیک گشتی و اوراهم در آغوشت کشیدی و مرا بی خانمان کردی و آواره گشتم ما را شکاندی و مرن را تنها در گوشه ی بیابان خاکستری تنها گذاشتی تو رفتی و من ماندم هنوز هم عاشقت و دوست دارت ولی میدانم که خریت است و تو حیوان بودی تو رفتی با او و او با تو ماند و شما با هم ماندید و شما شدید ولی تا کی؟ او هم میرود و تو هم میروید و بازخواهی گشت و ...
ادامه مطلب
اومدم چیزی بگم که نگفته باشن چیزی نگفتم تلگرام اومد دوسالی میشه قبلش هم چیزای دیگه قبلش هم فیس بوک و دیگر موضوعات نمیدونم چی بگم ولی اینجارو فراموش کردم نامم کن یادش بخیر نظرات و تایید نمیکردم و هنوز هم خیلیارو تایید نمیکنم چون کلا دوس نداشتم برای تایید شدن یا نشدن بنویسم بعضی دوستا ازم خواستن که نظارتشونو تایید کنم و کردم این وبلاگم سال 90 مرداد 90 تاسیس شد و هنوز هم هست و خواهد بود ممنونم بلگفا واقعا ممنونم ازت xa0 xa0 این شکلک ها منو یاد یاهو میندازه گذشته ی زیبایی بود با تمام خشن بودناش و زی...
ادامه مطلب