تو مرا دوست داشتی، مرا عاشق بودی، عاشقم کردی و ادامه دادی
من تورا دوست نداشتم، دوستدارت بودم، عاشقت شدم و تو عاشقم کردی
تو مرا داشتی، دیگری را هم دست داشتی، به او هم نزدیک گشتی،
اوراهم در آغوشت کشیدی، مرا بی خانمان کردی و آواره گشتم
ما، را شکاندی و من را تنها در گوشه ی بیابان خاکستری تنها گذاشتی
تو رفتی و من ماندم هنوز هم عاشقت، دوستت دارم ولی میدانم که خریت است ولی تو نفهم حیوان بودی
تو رفتی با او، او با تو ماند، شما با هم ماندید و شما، ما شدید ولی تا کی؟
او هم میرود، تو هم میروی ، بازخواهی گشت و میگویی که غلط کردی ولی دیگر جایی برایت ندارم
من را فراموش نکردی و هر روز به خریتت فکر میکنی ولی دیگر خر نمیشوم. چون خر خودش باری اضافی برای خودش است.
من گور آن خر شده ام، کلاغی مشکی و خاکستری که از اعماق وجودش شیهه میکشد.
"من شیون آن گرگم که عرعر میکند از صدای زوزه ی الاغ"
طغظ=xyz
@xyzfactism
#من_یا_تو_تو_و_او_ما_نه_شما_آری!
#یادآوری_8فوریه2015
ما را در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 212