من تورا دوست نداشتم دوستدارت بودم و عاشقت شدم و تو عاشقم کردی
تو مرا داشتی و دیگری را م دست داشتی و به او هم نزدیک گشتی و
اوراهم در آغوشت کشیدی و مرا بی خانمان کردی و آواره گشتم
ما را شکاندی و مرن را تنها در گوشه ی بیابان خاکستری تنها گذاشتی
تو رفتی و من ماندم هنوز هم عاشقت و دوست دارت ولی میدانم که خریت است و تو حیوان بودی
تو رفتی با او و او با تو ماند و شما با هم ماندید و شما شدید ولی تا کی؟
او هم میرود و تو هم میروید و بازخواهی گشت و میگویی که غلط کردی ولی دیگر جایی برایت ندارم
من را فراموش نکردی و هر روز به خریتت فکر میکنی ولی دیگر خر نمیشوم.
@xyzfactism
#xYz
وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)...