
یاده اون همه نمیخوام بیفتم و فقط میخوام یکم با هم به هم فکر کنیم. کمی به هم توجه کنیم، به اونایی که نیازمند مان.xa0 شاید بگین آخه کی میتونه نیاز مند من باشه ولی خودتو دسته کم نگیر. تو همونی هستی که داری زندگی میکنی و میتونی به خیلی ها کمک کنی. همه این فصتهارو ندارن و نداشتن. زندگی کن و حتی شده فقط به یه نفر یاد بده که خوب باشه حتی اگه اون یه نفر خودتی فقط بخودت کمک کن. خدانگهدارتون...
ادامه مطلب