وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم)

متن مرتبط با «سلام دانك» در سایت وبلاگی برای تو(نترس با همیم وحلش میکنیم) نوشته شده است

سلام به قامتت ای سال نو

  • نیلوبلاگ

    سال نو و انسانس نو ولی خیر ما تکرار سالهای پیش در کیش هستیم تا در زمانی به کنجی فرار کنیم و مات روزگار شویمبا چهره ای مات و کبود، دود و آتش و آتش و دود ولی ادامه میدهیم تا زمان بازی تمام شود و تنها به این امید مات نشویم بلکه زمانمان به پایان رسد اکثر انسانها زندگی میکنند تا به پایان برسانند وقت و عمرشان را. رسیدن به خط پایانxa0 فرصتت چه؟ آیا از فرصتت استفاده کرده ای ای بنده ی زیبای خدا. قامتم ایستاده مینشیند این روزها تنها مانده ام در گوشه ای تنهای تنها، نه تو مرا حس میکنی و نه من تو را میخواهم ...

    ادامه مطلب
  • سلام

  • نیلوبلاگ

    یاده اون همه نمیخوام بیفتم و فقط میخوام یکم با هم به هم فکر کنیم. کمی به هم توجه کنیم، به اونایی که نیازمند مان.xa0 شاید بگین آخه کی میتونه نیاز مند من باشه ولی خودتو دسته کم نگیر. تو همونی هستی که داری زندگی میکنی و میتونی به خیلی ها کمک کنی. همه این فصتهارو ندارن و نداشتن. زندگی کن و حتی شده فقط به یه نفر یاد بده که خوب باشه حتی اگه اون یه نفر خودتی فقط بخودت کمک کن. خدانگهدارتون...

    ادامه مطلب