
اومدم چیزی بگم که نگفته باشن چیزی نگفتم تلگرام اومد دوسالی میشه قبلش هم چیزای دیگه قبلش هم فیس بوک و دیگر موضوعات نمیدونم چی بگم ولی اینجارو فراموش کردم نامم کن یادش بخیر نظرات و تایید نمیکردم و هنوز هم خیلیارو تایید نمیکنم چون کلا دوس نداشتم برای تایید شدن یا نشدن بنویسم بعضی دوستا ازم خواستن که نظارتشونو تایید کنم و کردم این وبلاگم سال 90 مرداد 90 تاسیس شد و هنوز هم هست و خواهد بود ممنونم بلگفا واقعا ممنونم ازت xa0 xa0 این شکلک ها منو یاد یاهو میندازه گذشته ی زیبایی بود با تمام خشن بودناش و زی...
ادامه مطلب